Jag har fått mysa med Owen och sett  massa avsnitt av "How I met your mother". En serie uppe i nivå med  de bästa, har  jag märkt nu när  jag kollat det på allvar.

Dessutom har jag pratat  med en  kompis i telefon som jag inte pratat med på  två år nästan. Det var så  kul. Vi ska träffas inom kort, ännu roligare. Har  aldrig träffat  henne som mamma så det blir  kul :).

Nu är augusti slut och därmed tänkte jag att pokerfonden får gå i graven. Jag har bevisat för mig själv det  jag ville och det känns bra.

Nu ska jag sova för jag ska fanimej  till jobbet imorgon, om det så finns ryssar i helikoptrar eller sopbilar  som  skjuter sten mot  mitt huvud så ska jag up imorgn och  må bra. Annars  jä... ttedåligt.

3 kommentarer

Lena i Spanien

31 Aug 2009 22:18

jag ska plugga där nere. ligger allra längst i söder. åh.. jag älskar "how I meet your mother" skratt.



besök gärna min blogg - flyttar som 17 åring till Spanien

Lena i Spanien

31 Aug 2009 22:18

jag ska plugga där nere. ligger allra längst i söder. åh.. jag älskar "how I meet your mother" skratt.



besök gärna min blogg - flyttar som 17 åring till Spanien

Sassy

01 Sep 2009 09:07

How I met your mother är inte så dum faktiskt, jag borde se mer av den, men det är så svårt att hinna med alla serier jag vill se!

Kommentera

Publiceras ej