Det är tufft nu och jag får verkligen kämpa. Idag måste  jag vara hemma med värk igen. Jag hoppas att jag snart  får ett  break och kan hitta energi igen. Det  blir så joggigt och tar så mycket ork när alla dagar är såhär, jag  får då ingen återhämtningspaus. Men, men... det vänder säkert snart och  gör det inte det får jag försöka hitta en reservknapp någonstans och tvinga mig  till jobbet och igenom dagarna ändå.

De  här dagarna, när jag  egentligen inte vill eller kan komma ur sängen, blir det  lite  jobbigt att  behöva  gå ut med Owen också. Oj, nu kommer  han.. va skrev jag? Jo, jag  att jag älskar att  gå ut med Owen. Alltid!
Med  kraftigt värk, i ösregn, i storm, med  badbyxor och i afrikas vilda djungel. ÄLSKAR DET!
Så, nu gick han..  nä, det kan vara  jobbigt för  man har så ont att  man inte  kan ta ett steg rakt och så måste  han ut. Men det är ju som det är, jag klagar inte. Eller  det  kanske  jag just gjorde? Nej, jag tror  nog  inte  jag klagade  utan bara beskrev. Nu, i vilket fall som helst, ska  vi göra den promenaden och  nu har jag inte så ont att jag känner att  jag inte kan gå rakt.

9 kommentarer

Jennifer på Fashioncut

31 Aug 2009 10:55

Krya på dig!



SV: Usch det var synd.

Jessica andersson

31 Aug 2009 11:33

aah kollade du på matchen här i halmstad eller?

sandra

31 Aug 2009 11:40

oki e du sjuk igen`?

kram

Erica

31 Aug 2009 14:29

Jobbigt att känna sådär.. :(

Johanna

31 Aug 2009 15:27

Låter inte alls kul..hoppas du hittar den där reservknappen... :) det finns ingen värktablett som kan hjälpa?



skolan vart kort men intressant.... morgondagen blir ännu roligare!

Erica

31 Aug 2009 17:40

Svar: Mm.. förstår det. Men du får ta ett snack med Owen. ;p

sandra

31 Aug 2009 17:51

ok det läte inte roligt det, hur e det nu då?

kram

Jennifer på Fashioncut

31 Aug 2009 18:51

SV: Jomen läxorna blir ju gjorda nu :)

sandra

31 Aug 2009 21:07

oki hoppas det blir bra snart :)

kram

Kommentera

Publiceras ej