Liverpool var dåliga i och föll med 0-2 i Championsligan mot Fiorentina ( pizzan var enda höjpunkten) och Brynäs förlorade igen hemma, nu med 1-2 mot Frölunda.

Brynäs ligger näst sist, Borås spelar imorgon, de ligger sist..
Liverpool och Elfsborg har underpresterat.

Det går så tungt.... Vill inte ligga i botten. Imorgon måste Borås vinna men varför skulle de göra det. Jag kan inte se några tendenser  till seger. Ahhh, påfestande att vara supporter när det går dåligt.

Kan man inte få ett break nånstans...??

5 kommentarer

Julia

29 Sep 2009 23:18

http://www.fannystaaf.se/2009/september/veckans-blogg-deltavling-3.html#comment - rösta gärna på mig :) jag gör detsamma för dig när du är med i en veckans blogg :)

klicka på länken och skriv sedan i kommentarsfältet "blogg 9. gulljull"



Tack på förhand :)

[SOFIA - FOTO & DESIGN]

30 Sep 2009 00:31

Sv: Hehe, det är lugnt. Jag skriver ett G på provet så är jag nöjd :)



Åh, TACK :D Nä, det är i stort sett så mina ögon ser ut :) Har alltid fått komplimanger för mina "stora fina ögon" xD Haha

Justine

30 Sep 2009 01:30

sv: ju det sant!:) annars allt bra? kramis

Carro

30 Sep 2009 08:28

svar:godmorgon gullet :) Allt bra ?

sofie

30 Sep 2009 10:55

rösta på mej i veckans blogg?

ja är nummer 3 :)♥

http://myzaans.blogg.se/category/tavlingar.html

kram

Kommentera

Publiceras ej