Idag ska jag få massage igen. Det ska bli njutbart och jag ser fram emot det något oerhört. Min onda lilla kropp behöver varma små händer över den.

Det var kul häromdagen då jag pratade med den i tidigare inlägg nämda 18-åriga blondinen (som fortfarande efter flera veckor som blond är blond!!!). Hon sa att när hon pluggat klart, inom några år så får jag komma till henne och få massage på ett proffsionellt sätt. Det lät ju inte fel. Fram till dess gör hon väl bara oproffsionell massage..

Idag blir det dock en annan tjej som får ta hand om mig.

Inatt drömde jag en såndär lång dröm igen, men den var mysig och en speciell flicka var med och förhöjde stämningen avsevärt. Men nu ska jag sluta dagdrömma och fortsätta jobba.

4 kommentarer

E

30 Aug 2010 16:40

Hahahah skitsamma, proffs eller icke proffs bara man får någon som kan hamra på en stackars kropp. Nu blev jag avundsjuk!

Annika

30 Aug 2010 16:48

Dagdrömma är ju så himla härligt!

E

30 Aug 2010 17:51

Ja skojar du, de trodde det var min SugerDaddy allra minst :-)Han själv var väldigt nöjd över det faktum att de trodde att han skulle bli far igen med en flicksnärta ;-)

Anonym

30 Aug 2010 18:07

Fin text i senaste inlägget !



sv. Matfesten, ja det är något det ;) Mums så gott att smaka av allt möjligt!

Kommentera

Publiceras ej