Han har hållit mig vaken i natt och hans mage är inte bra så jag är hemma med honom idag. Det blir bättre under dagen med all säkerhet men nu r det bättre jag tar hand om honom än att jag jobbar. Måste dessutom torka upp då och då för han spyr upp ibland.

Annars så har jag fortfarande inte fått någon ny topplista på Spotify, vilket är lite störande.

Vädret är väldigt fint och jag blir sugen att gå och prata med någon på långa promenader i vackert höstväder ;).

Hur mår jag själv då?

Jo, det är rätt kul för jag skulle kunna må precis hur som helst och ni hade inte en aning. Min blogg har den senaste tiden mest handlat om humor. Jag har flyttat fokuset från det personliga till opersonliga saker. Det är ett bra sätt när man vill hålla upp en fasad. Det  är som med media. Står det inte i tidningen så har det inte hänt.

Så det är fascinerande att man egentligen kan lura vem som helst att man är på otroligt bra humör genom att dag  ut och dag in sätta upp en massa humorinslag.

Jag mår bra  så det handlade inte om det men det är verkligen spännande hur man kan manipulera folk ganska enkelt och få dem att tro en sak utan att ljuga.


Sjuk och deppad vovve:


3 kommentarer

Annika

31 Aug 2010 11:58

Åååå stackars Owen. Hoppas att han kryar på sig!

matilda

31 Aug 2010 16:30

Nä vad trist :( Owen får ta å krya på sig !



Haha ja stackars Missan... måste stå ut med mig och kameran dag ut och dag in.

emma

31 Aug 2010 22:12

Fina Freddie, tack!



Eller så tar man på sig en mask och får alla att tro att man mår bra ;P

Vad fint av dig att pyssla om Owen hoppas han blir bättre snart.

Jag vill också gå höstpromenader i vackert väder

Kommentera

Publiceras ej