Det tråkiga först. Jag vann 1000 kr på att  vi förlorade mot Frölunda. Det var riktigt illa. Både Modo och luleå som jagar vann också så  nu säger pessimistsupporten i mig att slutspelet är borta.. Vi har 6 poängs försprång med 6 matcher kvar.

Brons i slalom var dock kul !!! Bra jobbat André!

Borås mosade äntligen Leksand, som aldrig spelar bra i Borås. De vinner ju alltid eftersom de lyckats fippla  till sig lite tur o sådär och ska vara bättre än oss men de är alldeles för dåliga för att gå upp i elitserien och det är kul med "återtåget 14" ch att de tror att de är så bra.

Idag mosade vi dem med 4-3 efter straffar trots underläge med 2-3 med 4 minuter kvar och numerärt underläge sista minuten. Leksand borde dessutom byta namn  till GGG, Griniga gamla gubbar. Det ser likdant ut varje match. Prestberg tjatar och gnäller på domaren, men nånting ska ju Prestberg göra när han inte längre är en bra hockeyspelare. Idag missade han dessutom en straff även under ordinarie matchtid.

Och  - en deltagare i idol har fått mig at få tårar i ögonen av sin sång genom åren. Idag gick hn till final i melodifestivalen. Anna Bergendahl är fantastisk. Tror det kom en tår även idag . Jag såg dock bara uppträdandet när hon vunnit. Det är ju Os.

3 kommentarer

Anonym

28 Feb 2010 07:07

Häftigt att myhrer fick brons! spännande vare =)

Johanna

28 Feb 2010 10:48

Nej jag ser det, men du vann ju 1000kr :)

Marran

28 Feb 2010 11:18

Tycker inte att det var någon vidare klass på deltagarna i melodifestivalen i går. vem/vilka hejar du på ska vinna hela alltet ?

Kommentera

Publiceras ej