Eftermiddagen har tyvärr bestått i kraftiga huvudvärksattacker ungefär som elstötar. Det var ca 2 st  var 10:e minut men nu är det snarare 2 st i minuten. Oerhört svårt att försvara sig emot. Även om jag har haft huvudvärk varje dag i 5 år så ändras den sig hela tiden och just denna typen var det många år jag hade. Denna är en av de sämre :).

Det var inte det inlägget skulle handla om utan också om att jag gick hem med 5 kilo på ryggen, i ett enormt ösregn, såklart utan paraply och motvind ch uppförsbacke. När jag kom hem var det dessutom ut med Owen. Sen kastade jag av mig kläderna och tog en lång , varm dusch. Det var skönare än orgasm. Jag funderade ett tag på om jag kunde skriva så och bestämde mig för att :

Japp, det är min blogg :).

Så :

 


Är tydligen =




Huvudvärken brukar bli bättre i duschen med denna värk bröt igenom. Men orgasm är ju som små stötar precis som huudvärk så allt har kanske något konstigt samband fast den varma duschen ju var skönare än orgasm så så det kan inte finnas något samband om man inte är ordvrängare som jag.
Kanske det hjälper med lite hårmassage :)

Anders Glenmark – Här är jag Klicka o lyssna på Anders när han  är mer popig än vacker. från 1989. Jag hade inte hört låten förrän igår.

Här är jag
utan ansiktskydd
Här är jag
inte stark och trygg
Här är jag
Jag vill bli
Din man

Men här är jag
öppen som en bok
här är jag
inte stark och klok
Här är jag
jag vill bli din man

Åren har gått och gett hårdare skinn
Men ger du det tid så hittar du in
Mitt är finns kvar
jag gömmer det gärna för dig
bara för dig

Här är jag
utan ansiktskydd
Här är jag
inte stark och trygg
Här är jag
Jag vill bli
Din man

Men här är jag
öppen som en bok
här är jag
inte stark och klok
Här är jag
jag vill bli din man

Min ungdom är över och charmen sådär
men hjärtat är stort  ( här är anders skånska :) gör det omöljigt att höra )
mitt ärr finns kvar
jag gömmer det gärna för dig
bara för dig
Jag vet vad jag vill ha


Här är jag
utan ansiktskydd
Här är jag
inte stark och trygg
Här är jag
Jag vill bli
Din man

Men här är jag
öppen som en bok
här är jag
inte stark och klok
Här är jag
jag vill bli din man

En gång till
Här är jag
Jag vill bli din man



7 kommentarer

LORISSALOVEBOMB

30 Jul 2010 18:10

Du är för snäll kära du :) Ska precis krypa in i bastun. Överlag mår jag ganska bra då jag har flytt till havet och bara njuter av att vara ute i grönskan :) Lite ensamt dock, så dina tankar är välbehövliga.



MÅNGA KRAMAR och MASSOR MED KRYA PÅ DIG <3

Josefine

30 Jul 2010 20:16

Haha, ja nu har jag sluppit straff för denna vecka iallafall :D

Anonym

30 Jul 2010 20:29

Haha typiskt män/killar... SÅ vackert är det väll ändå inte med bikini?



Trist med regn :S Håller tummarna för bättre väder hos dig imorn!



God nattdag, lät som ett bra ord ;)

Anonym

30 Jul 2010 21:46

Okej, jag tror ja måst säga blåbär själv ;) Fast... samtidigt hallon eller smultron, fast ändå jordgubb.



Okej, hmm.. regnar det på söndag då så måste det ju vara gud, eller dom där vädergudarna, som inte gillar sporten!

Becca

30 Jul 2010 22:31

Jag skulle inte ha något emot att duscha i den där duschen precis:P

Nadine

31 Jul 2010 11:58

sv; Vad jobbar du med? :)

elli

31 Jul 2010 12:38

Håller med om duschen, finns inget bättre än en varm dusch eller ett bad. Då känner man att man lever igen.

Kommentera

Publiceras ej