Gais-Elfsborg 0-2. 4:e plats.

Riktigt skönt att vinna en bortamatch.

Annars så gick jag 1½ timme igår, massagen var underbar.Jag såg senaste Big Bang Theory och spelade lite spel  innan sängen kallade på mig.

Under helgen tänker jag göra så lite jag någonsn kan för att ta igen katastrofdagen häromdagen. Samla kraft alltså.

Blicken var stadig, blicken var klar
trots att allting var borta fanns viljan kvar
Hans familj blev dödad, en krigare uppstod
Den lilla bondpojken blev full av mod
Han lämade landet av aska och rök
Han tänkte göra ett eget försök
att som ensam krigare striden ta
att känna hur det känns att makten ha
Han såg på sin hand, på sin pappas ring
Han svor att de inte ska ha dött för ingenting

3 kommentarer

Annika

30 Apr 2011 12:03

Skönt att massagen var lyckad, ibland gör det ont som tusan!

Lajna

01 May 2011 10:31

Härligt att massagen hjälpte! :)

Marran

02 May 2011 08:33

Låter som du haft en lugn och skön helg, härligt med massage också!



SV:

det blev så att jag struntade i festen och det var jätteskönt. Blev en filmkväll i stället och såhär i efterhand tror jag att det gav mer.

Kommentera

Publiceras ej