Isabella industrikarriär inleddes i Indien. Isabella intog idolrollen i intensivkursen iochmed Isabellas intelligens
Idogt intresse innefattade Isabellas insatser.

I Isabellas intensivkurs ingick Ivano,  italienare. Isabella insåg inte Ivanos intresse innan Ivano intentierade impulsiva intiminetetsförsök.

-Inte illa.... Isabella innanäte iliande.

Ivanos intresse innebar ideliga intensivorgasmer i Ivanos insatslägenhet.

Isabellas intensivkurskompisar iakttog Isabella impopulärt.
Ivanos insats, intrång (!!!!!!! ;) intetgjorde Isabellas intelligens. Isabellas intresse i industrin ingav ickeförtroende.

Idag inleder Isabella Indiens ITsatsingar.  I ITstyrelsen ingår Italiens inrikesminister Ivano Inobelli.

10 kommentarer

LORISSA LOVEBOMB

28 Feb 2011 09:12

jag svarar inte på några kommentarer nu, sedan den 16 februari typ. Jag pysslar med annat istället.

Annika

28 Feb 2011 10:57

Hahaha du har så rätt. Jag skrev fel i rubriken! :)

Maj

28 Feb 2011 11:39

Shit! :-P Hur får du till en sådan där text? Stämmer det där? :)



Är allt bra annars då?

Maj

28 Feb 2011 12:13

Du är riktigt duktigt att skriva! :)

Jo, tror det jag också. Min mamma tjatar på mig hela tiden om massa saker som jag inte har någon aning om, när jag frågar andra så gör inte dom det. Om ja vill ha hjälp, så frågar jag någon annan, inte henne. Men hon förstår inte vad ett nej är. Hehe, det är säkert pgr av henne som jag blir så omtiverad till allt, för hon suger ur glädjen och konsten att förklara pedagogiskt.

Johanna

28 Feb 2011 13:58

Vad tycker du om botox? (Läs inlägg)

Johanna

28 Feb 2011 14:20

- oj haha tack!

jos

28 Feb 2011 18:58

haha, jaaa it's a Girl thing. :)



Jaa du, nu blir det inte mer än två-tre gånger per år :(

jos

28 Feb 2011 19:15

joo jag vet men det är tråkigt :/



Haha, jaadåå det vare :) Hoopppas din dag varit bra :D

Annika

28 Feb 2011 19:38

Hahaha va skönt... då kan jag slappna av! :)

emma

01 Mar 2011 01:56

Ännu en ;) underhållande läsning!

Gillar "arbetskompisar", att du tillät dig ha med det ordet fastän det inte börjar på i.

Kommentera

Publiceras ej