Vi besökte pappa idag. Min syster var tyvärr sjuk, vilket var tråkigt Men det var trevligt  med god, god mat och lite tjöt...

Det ramlade in ett mail från "min" söta blondin (hon råkar bara vara blond, jag har ingen thing för blonda) där hon denna gång inte hade några bilder med. Blev glad i alla fall.

Jag råkade vinna 2000 kr häromdagen. Det var kul. Ni som undrar över pokerspelandet: Det har legat helt nere sedan förra uppdateringen.

Brynäs förlorade med 6-2, Borås  med 5-2 igår...

Huvudvärken är något bättre just nu.

4 kommentarer

jos

27 Feb 2011 13:23

Vad mysigt att träffa familjen :) Vill jag med göra nu!



"Råkade" vinna 2000? haha.. vill jag med göra.



Jaa, jag vet,, men det är lite jobbigt ändå.. Bra att huvud är bättre nu!

emma

27 Feb 2011 17:04

Låter mysigt att träffa familjen :)

Och 2000 är inte helt fel!!



Skönt att värken dämpat sig.



:)

jos

27 Feb 2011 18:03

ahaa då förstår jag :) Haha..



Okej, hoppas det är bättre nu iaf..



Nej, vi är utspridda, men de flesta bor i Borås. :) Fast har en bror som bor i Norrland som jag saknar väldigt mkt :(

Annika

27 Feb 2011 18:44

Råkade vinna... inte illa det!

Kommentera

Publiceras ej