...innan transferfönstret i England stänger. Fernando Torres, vår hjälte... är klar för Chelsea - den värsta klubb som finns. Det känns som att bli sparkad on the balls, att bli dumpad.. helt tomt och man känner sig så lurad.

Men Liverpool har värvat en av Uruguays bästa spelare i Vm + Englands nya stjärnskott såvi klaraross säkert bra. Men Torres var ju vår. Han var t o m  Liverpoolsupporter. Men jag har lärt mig att ord är ingenting värt för vissa människor och det är som det är. Jag kommer aldrig mer se Chelsea spela. Det  bisarra är att Chelseasnästa match är ... mot Liverpool... Fy fan.

Jag har hällt i mig öl.. inte för Torres skull utan för at jag var törstig. Skulle inte ha gjort..jag svepte ett glas men sen märkte jag att jag är inte så jävla förtjust i öl längre. Ensam är det helt meningslöst. Ute på en pub är det gott med ett vackert sällskap :).

Men inte hemma ensam för att den stått ensam i kylskåpet för länge och väntat... Så jag använde mig av alkoholmissnruk och hällde ut resten i slasken ...

Hm, förrförra gången jag drack 1 st öl var jag bakfull halva dagen därpå.....

Här är förrsten senaste pokerkurvan:



Resultat: + 488 dollar = 3172 kr ( med en kurs på 6.5, tror egentligen den är högre nu).

Lägsta resultat i år = 0 dollar
Högsta  resultat i å =  488 dollar

Jag är skitnöjd.


Jag har skrivit en dikt  som kommer imorgon. Om min favortflicka. :)

2 kommentarer

emma

31 Jan 2011 23:31

du är en knas, med mjuka ord som får mig att le i natten. du tror så gott om mig, så fint om mig. åh.. du är så god och fin freddie!



dina dikter är alltid så fina, tror jag sagt det förut, att du borde publicera mer så att vi får läsa dem. så ska bli fint att få se en imorgon :).

emma

01 Feb 2011 10:21

Jag hoppas att du har rätt. Det låter rimligt, som att jag hört det förr, kanske till och med sagt det själv. Din knas :)

Kommentera

Publiceras ej