1. Först hade en tjej tagit min tvättid så jag sparkade ut henne efter 30 minuter ( hon gnällde då fortfarande på att hon inte var färdig, men att hon visste att det var min tid så...)

2. Ny tvättmaskin, vilket iofs är väldigt bra. Fast  jag lyckades välja fel program. Inget som förstörde tvätten . Det var samma tvättning som vanligt, bara en timme längre.

3. Efter jag torktumlat kläderna var de ännu genomvåta så något hade gått snett. Jag gjorde exakt samma sak som jag gjort sen  1997 så jag vet verkligen inte vad som hände. Det blev våta kläder i hela lägenheten ...

Är min tid som tvättproffs förbi?

5 kommentarer

Marran

29 Mar 2011 08:35

kan verkligen bli galen när folk snor ens tvättid! Finns en gubbe som alltid brukar vilja börja tvätta när jag har en halvtimme kvar på min tvättid för han menar att jag inte hinner med en maskin samt torka. men jag brukar faktiskt torka mina kläder i lägenheten.. Gah!

Marran

29 Mar 2011 15:53

ja verkligen störande! Egentligen borde de få en smäll! Alternativt en arg lapp i brevlådan. Välj själv :)



vilken tur att du skrev att du ville vara anonym så jag vet att du inte vill att ditt namn ska synas :)

Lajna

29 Mar 2011 16:25

Glömde du byta maskin när du tumlade? Du tryckte inte bara igång tvättmaskinen igen :P

Matilda

29 Mar 2011 21:49

Du verkar ha haft en sisådär tvätt-dag idag!



Haha ja skön musik, riktig nostalgi ;)

Annika

05 Apr 2011 22:40

Hahahaha du borde kanske byta karriär!

Kommentera

Publiceras ej