Jag har suttit ute i 2½ timme i ösreg,storm och 8 plusgrader. Svenska Cupen: Elfsborg-BP 3-1. I nästa omgång blev det såklart svårast tänkbara: 1:an Helsingborg borta.

Men. Det är inte det märkligaste som hänt. Före jag gick på matchen drog jag i en av automaterna på pokersidan. Vinst= 6 000 kr

Testar några gånger till vid hemkomsten och vinner 1 800 kr till. Jag får en konstig känsla i kroppen som säger att det är något på gång. Jag går till en automat med stor jackpott och testar 7 gånger utan vinst.

-Jaja, tänker jag och skrattar. Sådana tankar har man ju fått då och då och aldrig händer det ju något. Men jag kände att va fan, det är nåt på gång.

Men med tanke på en säkrast vinst och min känsla i kroppen så testar jag en annan och höjer insatsen från vanliga 9 kr till 37 kr. Jag går lite plus och tänker avsluta när det plötsligt står en text över spelet :

SUPER HERO JACKPOTT

Men inget händer, så jag tänker bara att nåt är fel. Jag kan inte göra något , spelet har fastnat. Så tittar jag ner på mitt konto:

24 000 kr..

Vad var det egentligen som hände? Vart kom den underliga känslan ifrån och vem var det som sa åt mig att det skulle hända? Jag har aldrig varit med om något sånt innan.

4 kommentarer

Lajna

29 May 2011 22:05

Men shiiiiiiiiiiit! Kan du inte smitta av lite av din tur på mig! :D



GRATTIS!

Annika

30 May 2011 08:29

Bamesgrattis!!!!!!!!!!!!!!

matilda

30 May 2011 17:07

Nej du skämtaaar, GRATTIS hörru!!! :D

Lajna

30 May 2011 21:54

Ingen vinst idag eller sitter du och spelar för fullt och inte har tid för att uppdatera!? :P

Kommentera

Publiceras ej