Efter en pissig måndag, så var tisdagen åter något bättre och idag känns ok. jag har ont i både rygg och huvud  och det är skitirriterande men ännu så håller det sig på nån sorts nivå. Jag hatar det men det är ok på något sätt. Svårt att förklara.
 
Ska få massage idag, får se vad det kan innebära.
 
Gårdagen bar med sig att nån klant grävde sönder en fiberkabel så hela Borås drabbades och vi kunde inte göra ett skit på eftermisddagen. På morgonen hade Fröken H och jag det egna fikat och det jag märkte var att när folk börjar komma in i fikarummet, även om de inte sitter vid samma bord, så blir det ett jäkla oväsen, så det är inte konstigt jag inte orkar fika när jag inte mår bra.

1 kommentarer

Sofia - Foto&Musik

29 Aug 2012 14:53

SV: Åh, tack så mycket! :)


Låter ingen vidare de där :/ hoppas du känner dig bättre!

Kommentera

Publiceras ej