Några dagar så har ryggen varit bättre men just idag är det lite sämre igen.Men det är väl bara att kämpa på. Nu börjar ju OS så...det kanske lättar upp värkenJag är väldigt glad för de dagarna som varit i alla fall.
Veckans spotifylistor:
Artistlistan
1.Melissa Horn (1,3,3,3,-)
2.Blackmore's Night (2,1,2,4,10)
3.Mike Oldfield (-,-,-,-,-)
4.Johnossi (4,4,4,2,2)
5.Robyn (5,-,-,-,-)
6.Orup (-,-,12,7,9)
7.Jamie Meyer ( -,-,-,-,-)
8.Cascada (3,2,1,1,1)
9.Fran Lucci (-,-,-,-,-)
10.Gwen Stefani (-,-,-,-,-)
11.Galenskaparna & After Shave (-,-,-,-,-)
12.Brad Paisley (-,-,-,-,-)
13.Ellie Goulding (6,5,-,-,-)
14.Joshua Kadison (-,-,-,-,-)
Låtlistan
1.Melissa Horn – New York (17,8,18,11,-)
2.Mike Oldfield – The Chamber (-,-,-,-,-)
3.Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre (-,-,8,-,-)
4.Cascada – Summer Of Love - Video Edit (1,1,1,1,1)
5.Robyn – Call Your Girlfriend (10,-,-,-,-)
6.Melissa Horn – Säg ingenting till mig (13,-,16,9,-)
7.Blackmore's Night – I Still Remember (18,9,6,-,-)
8.Orup – Tiden bara gick (-,-,-,-,-)
9.Jamie Meyer – Henry Poole Is Here (-,-,-,-,-)
10.Mike Oldfield – The Sunken Forest (-,-,-,-,-)
11.Mike Oldfield – Let There Be Light (-,-,-,-,-)
12.Blackmore's Night – The Clock Ticks On (-,-,10,-,-)
13.Johnossi – Man Must Dance (2,-,-,-,-)
14.Blackmore's Night – Way To Mandalay (3,-,11,14,-)
15.Mike Oldfield – A New Beginning (-,-,-,-,-)
16.Robyn – Dancing On My Own (8,-,-,-,-)
17.Melissa Horn – Till Hiva (-,-,-,5,-)
18.Blackmore's Night – Dance Of The Darkness (-,-,-,-,-)
19.Blackmore's Night – Spirit Of The Sea (-,-,-,-,-)
20.Johnossi – Bed on Fire (11,-,-,-,-)
3 kommentarer
Annika
25 Jul 2012 18:05
Skönt att det var lite bättre!!!!!
Erica
25 Jul 2012 20:45
3, 5 och 16 gillar jag med! :) Sen måste jag erkänna att jag inte hört alla låtar på listan, så är säkert fler som jag skulle gilla annars... :)
Marran
26 Jul 2012 09:43
Såg du fotbollsmatchen igår?
SV:
Ja det är de svar jag fick när jag pratade med campingarna också.
Kommentera