I söndags var vi och firade brorsans födelsedag plus mors dag. Meningen var att vi dessutom skulle ha frågesport. Det hade vi väl iofs men jag vann inte så det räknas inte.
Jag bytte motståndare i frågesport på jobbet  från Fröken J till Fröken H och blev mosad i ämnet färg. Sedan lyckades jag vinna två st allmänbildningsomgångar med 1 poäng.
--
Jag har haft svårt att komma upp denna veckan och känner mig lite sliten igen. Men det är ju inte konstigt så som   jag kämpar. Det är inte så jäkla långt kvar till semestern som i år för första gången någonsin pågår i 5 v. Jag hoppas det ska göra mig något utvilad. Men det är väl 1½ månad dit, trots allt.

1 kommentarer

Marran

29 May 2012 21:32

roligt med frågesport! Men det är klart precis som i sport så är det vinna eller försvinna som gäller :)



SV:

Massage låter som ett bra alternativ att lägga pengarna på. Har du provat akupunktur någon gång?

Kommentera

Publiceras ej