Fortfarande hostig, snuvig och hes  men idag var jag på jobbet. En del sa att det var skönt jag var tillbaka för de var oroliga. En del sa  inget, en del mailade. En tjej hämtade tårta åt mig!
Annars satt jag mest med musik i öronen och sparade rösten. Fröken J  gjorde min dag när hon bjöd på må-bättre choklad i massor. Dessutom skrev hon massa kul saker. Även om vi sitter precis brevid varandra så är det ofta vi skriver när jag inte mår bra.  Hon får mig alltid på bättre humör. Hon tyckte det var  bra att jag var tillbaka så hon hade nån att dela sina roliga skämt med. Jag är den enda som förstår henne.. Haha.
 
Nu hoppas jag att  jag mår bättre i helgen så jag kan börja träna mot ryggsmärtan igen. Just den typ av träning har legat en bit längre ner ett tag. 
 
Värmande händer mot en frusen panna
Orden hon säger blir aldrig så sanna
Något som biter och greppar tag 
Orden hon säger bär jag med mig i ett etui var dag 
 
Varm, varm panna mot frusna händer
hennes ord är tankarna hon sänder
Tankar som inte hinner ord att bli
de sparar jag i ett eget tankfack i mitt etui
 

1 kommentarer

B

29 Sep 2012 20:29

Heeeejj, tänkte bara skriva och säga hej och att jag tänker på dig... <3

Kommentera

Publiceras ej