Jag trodde jag hade haft alla upplevelse rmed smärta och illamående de senaste åren men idag fick jag vara med om något jag inte upplevt sen liten pojk.
 
Jag spydde. Jag har varit spyfri sen 1980 eller nåt,  som Ted Mosby hade sagt
 
 
Varför jag spydde är ointressant egentligen och jag har ingen aning men uppenbarligen är min kropp i en väligt protesterande fas. Det är säkert inget farligt men det oroar lite. 
Jag har hela tiden hävdat att kroppen snart inte orkar kämpa längre. Jag har sen 1980 tagit mig igenom ett par bakfullheter, doch inte 1980 när jag var 8, jag har haft jobbiga magsjukor, ätit horribel pyttipanna, men aldrig spytt.
 
Förrän idag. Av vad? Feber? Ryggvärk? Hosta? Huvudvärk? Näsblod? Överträning?
Nej, förmodligen för att kroppen efter 7 år av kamp säger "Time out".
 
Jag mår riktigt dåligt -and are no longer vomit-free since the eightees.. Life sucks. :)

1 kommentarer

Mia Lundblad

24 Sep 2012 10:25

Hej Fredric,

Åh fy faaaan vad jobbigt!! Att kräkas är vidrigt och man känner sig så himla hjälplös och ynklig när man gör det... stackare!!!

Jag ville bara säga att jag TÄNKER på dig!!!!

Hoppas du känner dig bättre snart så jag får se dig igen..

Kraaaaaaaaam!

Kommentera

Publiceras ej