Det är kanske inte den värsta värken jag haft men den är tillräcklig för att vara extremt jobbig. Däremot är jag så otroligt trött att värken och tröttheten gör det väldigt svårt för mig  just nu.
 
Jag sliter som ett djur men tiden efter semestern har inte börjat särskilt bra. Det är nog lite tyngre än jag erkänner för framför allt andra en även för mig själv.
 
Så idag är jag hemma för andra gången denna vecka. Även om måndagen berodde på Owen. 
Jag orkade inte kämpa idag och då tog jag beslutet att för mig var det bästa att vara hemma.
 
På jobbet har S varit borta några dagar. NG är på kurs hela veckan. De sakerna märks när man inte är i toppform -eller som nu - inte i någon form alls.
 
Jag har dock fått mail från Nothing else matters i veckan. Det gav leende på läpparna.
Dessutom hörde en sångfågel av sig vilket alltid får mig fascinerad och glad.
 
Nu behöver jag vila!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej