Musikåret börjar sammanfattas imorgon, årets person är NG, årets vinst förändras från två SM-guld förra året till att jag slog Fröken J i Astronomi-frågesport i början av året. 
 
Annars finns det inte så mycket att säga om detta värdelösa år för jag kommer inte ihåg mycket. Allt flyter ihop mest och årets två sista dagar har inneburit den perfekta tillbakablicken med massa ryggvärk. Det sammanfattar nog året bäst.
 
 
 
"Eftersom husse är helt oförmögen att skriva så får väl jag berätta hur året varit.Det började med att jag blev full och konstig hs veritären, eller vad hon heter. Världens party var det - jag minns inget men jag kunde knappt gå efteråt.
 
Sen så har jag sovit mycket. Fan va det tar på krafterna. Först väcker han mig  runt 7?? Va fan e det ? Vilken normal hund går upp då?  Men sen går han förhoppningsvis iväg och jag får 8-9 timmars sömn. Sen kommer han hem och stör och  man får vara uppe nån timme innan man kan sova igen  ett partimmar tills han ska äta o se på nån match på tv eller så. Men det innebär 2 timmars sömn till, innan han väcker mig för att vi ska sova.
 
Han är rätt korkad, den där husse.. Fadt det lärde jag mig redan första veckorna när jag kom hit. Liksom,  etvar massa snö och svinkallt och han påstår att jag ska kissa utomhus???  
 
Glöm det sa jag och kissade inne i värmen. Tror du jag såg honom kissa ute en enda gång?
 
Jag ser inget längre...naaaw, jag vet ..men det finns fördelar.... Husses nakendans varje morgon slipper jag numera se. 
 
Det var mitt år. Nu måste jag sova.

Kommentera

Publiceras ej