Det finns egentligen inte så mycket att säga. Massage idag och jag hade en stor kula på ryggen av knutar .Just nu värker det rätt mycket. Vi får se om det blir bättre, i några dagar lär jag ha världens värk efter det hon gjorde, sa hon.
 
Det hade säkert kommit ifrån jobbet och mitt enformiga arbete inågra veckor och det tillsammans med whiplashen är ingen bra kombo så jag får nog byta jobb. Kanske är på tiden.  Fröken J:s namnskylt var borttagen idag, kändes konstig och på fredag sitter någon annan där. Dessutom försvinner M. på fredag i minst ett år. Men men, kan andra försvinna kanske värk också kan det.  
 
Jag  har i alla fall träningsförbud idag och imorgon är det dags för nåleri igen då akupunktören kommit hem från Borneo.
 
.
Jag, när jag besökte Borneo. Det var på den tiden jag var söt.

Kommentera

Publiceras ej