Akupunktur, 4 nålar nu in i ryggen igen och ytterligare 2 övningar att göra. Jag kommer snart få ont av träningen....
Efter massagen igårgör det ont över hela ryggen idag eftersom hon fick ta i så hårt igår.
 
Annars, fickta adjö av M  somförsvinner påmamma ledighet och imorgon kommer då 2 st nya, 3 till om en månad. Jag är inte direkt i form för att engagera mig i nya människor så det får bli som det blir.
 
Förra gången jag gjorde det fick jag en galen allvetare på halsen MEN jag vann idag med 3-2 i frågesporten vilket innebar seger i veckan med 3-1.Hade Fröken H vinnit idag hade det blivit avgörande imorgon i Historia.... så ni fattar vilken tur att jag vann idag. Hade varit helt körd annars.
 
I och med veckans seger har jag vänt 1-3 till ledning 4-3 i veckotävlingarna. Det såg ingen komma, vare sig jag eller Fröken H.
 
Nästa vecka får jag då med all säkerhet börja i underläge efter måndagens historia.. Målet är att slå förra historiaomgångens 1 poäng...
 
Jag har nu 9 arbetsdagar i sträck, hade varit kul om det varit en indikation på hur jag mår istället för en indikation på hur jävla envis jag är. Men det får jag ingen kredit för.
 

Kommentera

Publiceras ej