Det märks att vi inte är i riktig balans här hemma.Owen ramlade i trappan häromdagen och igår kissade han på golvet.
 
Jag har klarat mig från de båda sakerna oh jag har nu 7 raka arbetsdagar men denna veckans dagar har varit väldigt korta och jag är skittrött och är mest för mig själv. Att vara egostiskt för att må bättre gör att man  kan bli ensam uttråkad, det blir ett moment 22.
 
Det är lätt att känna sig otacksam när man inte orkar med saker. Fick frågan om jag ville hänga med ett gäng ut och äta imorgon för att en av de jag tycker mest om ska vara mammaledig ett år. Men inte ens det känner jag att jag klarar av. Festen i fredags, curling idag och bowling snart är alla saker jag gjort innan  men som jag nu inte alls orkar med. Bowling klarar jag inte av rent smärtmässigt heller. Jag är dessutom redan ute på hal is så curling behöver jag inte vara med på.
 
Det är skönt att vara hemma nu men det hade varit så underbart att få njuta av det och inte känna smärta. Det är som jag nämnde för Fröken J häromdagen att jag kommer faktiskt inte ihåg hur det känns att inte ha ont.

Kommentera

Publiceras ej