Jag förstår inte riktigt. Igår hade jag inte ont i örat och tänkte att dåhae det äntligen gått över MEN det komtillbaka igårkväll, värken och obehgligheten. Märkligt. Är det rött o irriterat så är det väl det? Och gör det inte längre ont har det väl försvunnit? Det kan ju inte vara orött och oirriterat i 8 timmar och sen komma på att :
 
- Nej, jag var nog inte färdigrött och framför allt var jag inte färdigirriterat.
 
Jaja, något bakslag blev det, vilket är underligt då det ju inte är baken utan örat jag har ont i..hm...sorry.
 
Dessutom mer huvudvärk än vanligt - men ryggen är bättre än på några dagar. Sammantaget är det rätt dåligt. Jag som så gärna ville få börja ledigheten med att införskaffa energi.
 
Jag får använda mig av det som Fröken H skickade in rakt in i mitt hjärta för några veckor sedan:
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej