Hej,
 
jag är Kenneth, går i 9:an men nu har jag typ praktik. Det är assvårt att hitta ett bra ställe att vara på. Jag hammande här på Freddiehigh.blogg.se.Så jävla lame liksom. Man vill ju typ va på nårt coolt ställe som badhuset eller polisen eller typ godisaffär. Men jag hamnade på nån jävla blogg. Inte ens nån snygg tjejs blogg utan nån gammal jävla gubbes.
 
Det första jag fick göra i måndags var typ att göra dotorn fin. Typ tvätta den. Jag ba: hur då? Gubben ba: med den här servetten. Jag ba: men va fan gör det själv eller? ORKA!
 
PALLA praktik på ålderdomshem liksom.
 
Sen fick jag typ sitta och sortera inlägg i typ datumordning så att man ska kunna gå tillbaka i bloggen typ och hitta dem.
Jag passade på att sortera bokstäverna i längdordning också på tagnentbordet. Fan va gubben blev arg!
 
Bloggen är asstråkigt. Istället för bilder på tjejer så är det typ dikter. Vem fan bryr sig ? Dikter skrev man väl på medeltiden när Göran Persson var president?
  
För att blogga behöver man inte vara smart.Man ska ha kläder att visa upp, ha en häst,ha mycket smink, köpa mycket underkläder eller inte ha något liv.Eller uppenbarligen vara nån jävla gubbe som ingen förstår varför han bloggar.
 
Efter  man gjort rent dartorn och varit på lagret för att hämta ordvits blir det fikarast. Då läggs det patiens.
Sedan när fikat är klart börjar gubben fundera. ASTRÅKIGT att sitta o vänta..Tre timmar tog det. Och sen sa  han inte vad han kom på.
 
Sen va det lunch. Efter det fick jag skriva. Men bara det gubben sa OCH inte ens alla ord..för det ar inte läpmligt  för en praktikant!!!!!!!
 
Denna bloggen suger!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej