Idag upp klockan 5,vilket var lite jobbigt då jag inte somnade förrän närmare 1. Men det funkade och så jobbade jag till 8.15.  Sen var det dags.
 
Efter det beryktade tandläkarfiaskot i våras när de påstod att jag fått en tid som jag inte kom på,eftersom jag inte fått nån tid, och sen skickat räkning ändå så bestämde jag ju mig för att byta tandläkare. Det  tog 9 månader att komma till skott men eftersom jag inte varit hos tandläkare på ca 2 år var det bäst att ta tag i det. 
 
Ny tandläkare, 5 minuter från jobbet istället för ute i bushen med väntetd på buss i ibland 40 min.
 
Jag hade inga hål! Skönt.
 
Tillbaka till jobbet och Fröken H kom och satte sig hos mig och pratade.Vi har nog inte prata på en månad och vet man hur det ar innan, när även Fröken J  var med så är det väldigt anmärkningsvärt. Då pratade vi dagligen, massor.
 
På tal om att prata så har jag nog inte pratat så mycket på hela hösten som jag gjorde idag och det var nog mest NG som led av det och önskade att hon både var osynlig och hade öronproppar.
 
Alla tjatade om stormen så jag frågade henne om hon inte vill bli tagen med storm.
 
För första gången sen jag aktivt började se fotboll kommer jag nu ge fan i 3 hemmamatcher i sträck. Det är häpnandsväckande. 
 
Freddie, Kajsa och Ebba satt i en stuga vid vattnet när ett kraftigt oväder drog in. Tråkigt, tyckte Freddie som skrek:
 
- EBBA UT!
 
Ingenting hände förutom att Ebba plötsligt reste sig och gick ut.
- Gick hon ut i detta jävla väder? frågade Freddie
- Du sa ju Ebba ut, svarade Kajsa,

Kommentera

Publiceras ej