Hosta, rinnande näsa, täppt näsa, frysandes, svettandes, osv, osv. En vanlig jävla jobbig förkylning. Egentligen inte mycket att bråka om.
 
Men redan innan nervskadorna, förra sommaren, när jag redan var helt utmattad av all rygg och huvudvärk, kom en förkylning som vägrade lämna. Jag var så dålig länge och det var uppenbart att kroppen inte hade några krafter att orka med att hantera även en förkylning.
 
Förkylning = jobbigt men hanterbart
 
Förkylning + whiplash i 9 år = Ej hanterbart, kroppen klarar det inte 
 
Förkylning + whiplash i 9 år + massa nervskador = Oklart ännu pga still in progress, men nervskador och kropp mår verkligen inte bättre av att förlora all den otroliga kraft jag redan innan inte hade.
 
En annan jävligt irriterande sak är att:
 
innan så hade jag ont på ETT ställe åt gången. Det var antingen huudvärk ELLER ryggvärk. Kroppen valde.
 
Va fan hände med att " man kan bara ha ont på ett ställe åt gången"?
Läkarna har i alla fall rätt i att nerverna lever sitt eget liv. De gör ont överallt SAMTIDIGT som jag har huvudvärk.
 
Inte:
 
 Twist Påse 145 gr Marabou
 
Inte rättvist alltså..
 
Listorna visar tydligt att jag inte mår bra alls: (snart dags för årslistorna också)
 
Artistlistan
  1. Orup (1,1,1,1,1)
  2. Laleh (2,6,-,-,-)
  3. Lady Gaga (4,4,8,-,-)
  4. Amanda Jenssen (3,7,6,6,5)
Låtlistan

Kommentera

Publiceras ej