Äntligen hemma från veterinären. Han slapp sövas denna gången. Hjärtat hade stabiliserat sig och blivit lite bättre sen förra året. Detta innebär att han med största sannolikhet inte kommer dö av hjärtfelet, vilket är väldigt bra för det innebär ofta lidande.
Däremot är det sannolik att han under året dör av något annat pga att han helt enkelt är gammal, sa hon.
Hon sa att det var fantastisk att han med hjärtfelet fått blir såhär gammal och fortfarande ha ett riktigt bra liv.
 
Är det nåt jag försökt förmedla i mitt liv så är det att vara envis och kämpa. Kul att det smittat av sig på Owen.
 
Vetrinärbesöket över, jag är värd vodka!
 
och en öl
 
Lär ju dock inte städa
 
Jävligt märkligt att man ska behöva skriva egna inlägg på bloggen för att det ska bli nån kvalitet...
 
Fan, vad trött jag blev....
 
 
 

2 kommentarer

mother

29 Jan 2014 18:09

Skönt att höra Owen, men du får inte blanda vodka och öl. Det blir aldrig bra.

EH

30 Jan 2014 11:30

Tror jag det när man travat runt på detta vis. Åkt Volvo o allt

Kommentera

Publiceras ej