Mardrömmen  bara fortsätter. Igår mådde jag verkligen dåligt.Natten var full med drömmar i ett förtvivlat tempo och som det känns, med en massa konstigheter. Dock minns jag inget av dem nu.Men när mardrömmarna var över och jag vaknade så var jag kvar i den mardröm  jag aldrig kommer ur. Händerna sov, höger handled gör ännu ont och jag var livrädd för att gå upp och känna hur det tar fart i fötterna på mig såsom det har gjort nu. Jag vet att jag bara fått 6 av 10 sprutor rmen det börjar inte vara "så bara" mer och borde jag inte känna någon förbättring?? Note for myself: jag börjar verkligen bli rädd för att det inte blir bra. Vad gör jag då?
 
Jag tyckte denna var riktigt bra även om jag mådde skit när jag såg den:
 
 
Artistlistan 
  1. Backstreet Boys (1,1,1,1,1)
  2. Laleh (2,2,2,2,2)
  3. Ellie Goulding (3,7,-,-,-)
  4. Eminem (4,-,-,-,-)
  5. Skylar Grey (5,-,-,-,-)
  6. Lindsey Stirling (6,3,-,-,-)
  7. Nightwish (8,-,-,-,-)
  8. Pentatonix (9,5,-,-,-)
  9. Klingande (7,4,3,4,-)
  10. Florence + The Machine (10,6,-,-,-)
Låtlistan 
 
 

Kommentera

Publiceras ej