Min toppform är så att säga något avvikande och jag har huvudvärk, modell kraftigare mer ofta en påven har hatt. Jag har levt på det sista jag har i matväg i ett pardagar och idag när jag vaknade, 12.30, så hade jag ingen frukost för att jag inte orkat, klarat, velat ge mig ut och handla. Så utan nåt i magen fick jag ge mig ut idag. När man har huvudvärk, ont i benen, den sociala biten har fallit tillbaka ju sämre man blivit,  och det är halt så varje steg blir som rysk roulette - hur lätt är det då att le mot folk, att ge dem pengar de glömt, att släppa före nån pensionär med rullator som behöver kommas förbi? Det krävs ett jävla fokuserande och mod för att klara av den timmen utan att kola någon vipp. Men jag gjorde det i alla fall. 
 
Blev många steg, Borde haft en stegräknare. Kan se det framför mig på jobbet:
 
 - Varför går alltid Fröken H med Freddie? Är det nåt mellan dom?
- Ja, det är ju inte mycket i så fall. De går rätt tätt. Högst ett par centimeter mellan dem. Hahaha. Men är du dum? Det kan ju aldrig bli nåt mellan dem. Han är ju alldeles för smart för henne. Nej, vi har ju stegräknartävlingen och det fanns inte tillräckligt många stegräknare så Fröken H  blev Freddies stegräknare .
 
Hörs på avstånd:
 
1345, 1346, 1347.
 
- Men va fan, jag gick ju ett steg där när jag svängde runt hörnet med. Du får ju räkna alla!
- Men alltså, det kliar inte , alltså det gjorde inga utslag. Du får ta längre stegar.
- Jag kommer ju aldrig vinna stegtävlingen med en sån stegräknare. 
- Hej M,!!!!! Åhhh vilka fina skor du har!!!!
- MEN för i helvete!!!!! Trevlig får du väl för fan vara på din jävla fritid!!! Nu gick jag ju hur många steg som helst
T-boss! Min stegräknare är trög!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej