Sista arbetsdagen imorgon iom ramen för denna arbetsträningen. Det som är klart är att jag är fortfarande lika dålig, tabletterna har inte haft någon verkan ännu mer än att biverkningarna verkar galant. I tisdags kom jag mycket riktigt inte upp ur sängennär jag skulle utan var på jobbet kvart i 11 och gick hem 12. MEN jag hann färdigt hela den stora bunten jag hade på den korta tiden och fingrarna for fram och jag försökte att fokusera bort smärtan och pulserande och somnadet i foten som tyvärr var rätt kratigt bara under den korta dryga timmen. Men att göra den mängd arbete jag gjorde var extremt bra gjort i mtt tillstånd.  Jag ska göra en magnetröntgen på söndag. Just nu vibrerar foten skitmycket. Jag är också förlängt sjukskriven till sista mars. Resten är upp till mig och jag har ingen aning om hur jag ska göra. Även om jag känt mig som en robot senaste 9 åren så är jag inte det och kanske det här är kroppens mer definitiva sätt att tala om det för mig.
 
Detta gör mig i alla fall på bättre humör 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej