Dålig dag med tandläkarbesök, hålhittning, hållagning. Men det förklarar ju såklart varför M. mosade mig fullständigt i tennisbollmatchen med 2-0. Första matchen 1-5 i en gren jag vinner nästan jämt. Sen i avancerad tennisbollsljussläckning lyckades hon på första försöket! Medan jag kunde hållt på fortfarande.
 
Så man kan säga att hon var överlägsen och mycket bättre än vad jag var men det är mer rätt att säga att det är omöjligt att kasta och slå tennisboll  när munnen känns misshandlad. Det säger ju sig självt. Dessutom har vi aldrig innan haft matchen en onsdag utan spelat på tisdagar. Det förvirrar väldigt och ingen normal människa kan spela en onsdag. 
 
Fast jag är ju inte den som letar bortförklaringar. Fast vi började inte heller förrän 15 minuter efter utsatt tid så min uppvärmning hjälpte inte .. Jag hann bli kall. Men, men. Jag klagar inte .. Bara att vill man vinna på det sättet så...;)
 
Artistlistan 
  1. Miriam Bryant (1,-,-,-,-)
  2. Syster Sol (2,3,3,3,6)
  3. ItaloBrothers (6,-,-,-,-)
  4. Linnea Olsson (-,-,-,-,-)
  5. Melissa Horn (3,2,2,-,-)
  6. Shinedown (4,1,1,2,-)
  7. Petter (-,-,-,-,-)
  8. Lindsey Stirling (7,-,-,-,-)
Låtlistan 

Kommentera

Publiceras ej