Det har varit sämre med bervskadorna ett tag så jag har nog med det och tycker inte jag behöver kraftigare huvudvärk tre dagar i sträck. I söndags hade bara döden stoppat den hemskasmärtan, igår var det liite bättre men jag fick stanna hemma. När jag vaknade idag och fortfarande hade mer huvudvärk än vanligt tänkte jag att "Nu skiter jag i det här och jobbar ändå". Jag ska jobba 100 % från och med torsdag och då kan inte uppladdningen varaatt vara hemma måndag, tisdag och onsdag (är ju ledig onsdagar nu). Så jag gick upp 05.30 och jobbade från 06.30 till 12.00
 
Jag har försökt sno energi, först genom det glada och överraskande "hejet" från ÄnnuenMarie och en tjej till när jag kom så tidigt, sen när jag pratade en stund med en kvinna som jobbat där sen jag föddes, fast som jag inte pratat med nu på flera år, sen från M. som skrev med mig, från musik i lurar hela dagen och strax före jag gick hem snodde jag energi från det varma leendet som Prince gav mig när jag gick förbi.
 
Det är så jag måste göra för att överleva dessa jävliga dagar. Vara en jävla tjuv!
 
 

Kommentera

Publiceras ej