Jag försörker återgå till mitt normala liv igen och har ett par veckor på mig. I förrgår var jag i säng redan 03.30 men igår somnade jag inte förrän efter 05. Och jag har gått upp runt 13.
 
Har varit i solen litegrand idag och städat lite. Har dock huvudvärk som gör att jag är ännu mosigare än det normala.
 
Konstiga tankar går alla omkring med, här är några av mina:
  1. Jag måste ha fötterna innanför täcket när jag sover annars kan ju vem som helst komma o dra ner mig och mörda mig. (vilket ju är omöljigt om jag bara är under täcket, det förstår ju vilken dumskalle som helst.)
  2. När jag ska duscha är tiden mellan det att jag blir naken till jag kommer in i duschen och drar för draperiet viktig. Är bara draperiet fördraget kan inte den som brytit sig in i lägenheten just när jag klär av mig och aska duscha mörda mig, Vilket ju är självklart eftersom jag har ett duschdraperi av skottsäkert stål.....
  3. Badrumsdörren måste alltid vara helt stängd när jag lägger mig, inte bara igendragen.
  4. Jag svär åt bilar som kör på gatan just när jag ska gå över vägen på tider när det vanligtvis inte är mycket trafik och säger för mig själv: "Du har för fan haft hela jävla dagen på att köra över, idiotajävel"

Kommentera

Publiceras ej