Två dagr med huvudvärk har passerat. Julaftonens huvudvärk släppte rätt bra och störde bara de första timarna och detvar massa mat och spel, såklart och jag lyckades vinna 4 gånger av 7, varav ett av spelan jag vann alla gångerna. Jag ska rösta för att vi bara spelar det spelet hädanefter.
 
Igår var värken tillbaka och kraftigare och jagkämpade som ett djur. Toh tanletter innan vi skulle till pappa och trodde i min enfald att alla de skulle hjälpa. Men enfald ska det ju inte vara. Mångfald är bättre så jag hade fel. Ett par timmar senare hade värken smygit tillbaka och den var svår. Syster gav mig fler tabletter men även om det bluev i perioder, lite bättre så var det hela tiden extremt jobbigt. Men jag försökte ignorera den och säga dumma saker som vanligt. 
 
Det var bortsett från att dagen var kass, en väldigt bra dag... Hm. ja.. När jagvar hemma vid 23 försökte jag prata förstånd med huvudvärken men den sa att den ville vara med till jag somnade. Den var kvar när jag vaknade första gången men nu känns den lite längre bort.
 
Bildresultat för ester vuori
God fortsättning.

Kommentera

Publiceras ej