Jag kämpar väldigt ofta för tillfället mot stark huvudvärk. Den är ju där dagligen men den extrema värken har hälsat på väldigt ofta senaste tiden. Så även idag. Det är jättehemskt och när jag har den så orkar kroppen inte alls hantera mina vibrationer som blir mycket värre i hela kroppen.och de är hemska som de är.
 
Jag sover 4-5 timmar, vardagar,  men det är då jag lever. Det är då jag inte har ont och det är då jag drömmer som en galning. Och där slipper jag för det mesta alltihop. 
 
Drömmarna berättar vad som hänt senaste dygnen, vilka som jag mår bra utav och tvärtom och det är ganska tydligt i Drömligan. Under en längre period är den inte missvisande. Däremot kan ju någon ha otur att vara med i en dröm, få en minuspoäng och hamna i botten - men det räknas liksom inte rikigt. Dessutom ligger Okända människor 2:a just nu, vilket ju är bra på så sätt att jag har ju ssvårt att vara social men får träffa många nya , bra människor i drömmarna.
 
Igår såg jag ett avsnitt av Big Bang Theory. Med drömmen jag senare hade så identifierade jag mig väldigt med Sheldon.
 
Han kände sig inte delaktig. Han var ledsen och sprang och gömde sig. 
 
Penny, Sheldons bästa väns fru, tröstade honom jättemycket under avsnittet och fick honom att må bättre.
 
Min dröm handlade om att jag hade det jobbbigt med mig och allt runtomkring och det var min väns fru, Nothing else matters-väns fru, som i drömmen fanns där och tog hand om och hjälpte och stöttade mig.
 
När jag vaknade kände jag en lugnhet och trygghet. Trots att jag inte umgåtts med dem på ganska länge så skrev hon till mig i början av året massa snälla förhoppningar om att jag skulle bli bättre. Och hon har tidigare, utanför drömmarnas värld, just funnits där vid tillfällen jag behövt.
 
Så det är lustigt hur drömmarna ändrar om en sedd tv-serie till nästan exakt kopia till en verklighet, som hänt, även om det inte var nyligen och inte på samma och hur det gav mig denna känsla när jag vaknade. Som jag uppenbarligen bär med mig även nu. Och det är vad jag menar med poäng i Drömligan. Har man funnits där som en lugn trygghet som kompis eller vadsom i många år och inte gjort något dumt som kan ändra det då hjälper det mig fortfarande att må bättre och då är det den personen som uppenbarligen dyker upp i de drömmarna för att visa detta och hamnar i slutändan i toppen av Drömligan. 
 
Artistlistan 
  1. Rachel Platten (4,1,4,2,6) H
  2. Johnossi (2,5,-,-,-) H
  3. Melissa Horn (3,8,-,-,-)
  4. Jasmine Thompson (7,3,5,5,3)
  5. Kelly Clarkson (5,11,-,-,-)
  6. Backstreet Boys (6,7,-,-,-)
  7. Metallica (10,14,9,6,5)
  8. Alan Walker,Iselin Solheim (16,4,8,8,8) H
  9. Britney Spears (1,2,6,10,7)
  10. Fleur East (8,13,11,11,9) H
  11. Kleerup (9,10,7,7,12)
  12. Joshua Kadison (11,12,3,1,2)
  13. Marit Bergman (12,6,1,3,4)
  14. Lily Allen (14,-,-,-,-)
  15. Cascada (15,-,-,-,-)
  16. Miriam Bryant (13,9,10,9,10)
  17. WALK THE MOON (17,15,-,-,-)
Låtlistan 
  1. Heartbeat Song – Kelly Clarkson (1,8,-,-,-)
  2. Enter Sandman – Metallica (8,-,-,-,-)
  3. All of Me – Jasmine Thompson (13,19,-,17,15)
  4. Faded – Alan Walker,Iselin Solheim (-,3,8,9,10) H
  5. Stand By You – Rachel Platten (14,1,4,5,7) H
  6. Där går mitt liv – Melissa Horn (3,18,-,-,-)
  7. Fight Song – Rachel Platten (4,4,3,6,6) H
  8. Man Must Dance – Johnossi (5,12,-,-,-) H
  9. Sax – Fleur East (6,10,14,16,12) H
  10. Var är du min vän – Kleerup (7,7,7,8,-)
  11. Jessie – Joshua Kadison (9,9,5,4,5)
  12. Born to Make You Happy – Britney Spears (10,-,-,-,-)
  13. Ibland gråter jag bara för att tiden går – Marit Bergman (11,5,1,1,2)
  14. Roscoe – Johnossi (12,-,-,-,-)H
  15. Bigger – Backstreet Boys (15,15,-,-,-)
  16. Fuck You – Lily Allen (17,-,-,-,-)
  17. Summer of Love - Video Edit – Cascada (18,-,-,-,-)
  18. Get Another Boyfriend – Backstreet Boys (19,14,-,-,-)
  19. Perfume – Britney Spears (2,2,6,-,-)
  20. Du går nu – Melissa Horn (20,16,-,-,-)

Kommentera

Publiceras ej