Här kommer en historia som inte alls är sann
det är bara dumheter följda av varann
Denna dagen sov jag till klockan tolv
gick upp och snubblade på mitt golv
Jag föll rakt in i ett element
det är så dumt att man kan tro att det aldrig har hänt
Elementet det var varmt så därför fick jag
ju i fallet ett så kallat värmeslag
Det var inte ett fall framåt, inget snack om saken
så fy fan va ont jag fick i baken
Jag fick åka in till lasarettet
Doktorn sa, vad har hänt, är du alldeles från vettet
Du som är läkare borde väl vara så intelligent
att du ser att jag fallit på ett element
Han frågade vad jag åt igår
pasta, köttbullar, ostkaka och innanlår
AHA, blev svaret "Ostkaka"
det kan dumhet och fumlighet orsaka
Jag är ledsen men jag kommer att behöva
sätta gips över hela röva
Det är som att bära på tung cement
sen dagen jag föll in i ett element
 

Kommentera

Publiceras ej