Jag fick akupunktur i mitt värkande knä i måndags och fy helvete vad det gjorde ont. Jag  har haft 10 nålar i kroppen samtidigt, i huvudet bl a med aldrig har det gjort så ont som nu. 
 
Idag funkade väl hyfsat, men jag sov dåligt, och även om värken i knät mest är hemsk värk så är det jobbigt att gå, så promenaden var jobbigt imorse. Jobbet funkade väl på nåt sätt, jag har en pall under mitt skrivbord som står där sen förra gången knävärken besökte mig. För att avbelasta ibland. Det hjälper inte speciellt men ändå.
Lite för mycket vibrationer i omgångar  och det blev inte lättare när jag fick synbortfall vid 14.45. Men jag lyckades få bort det med fokusering på 15 minuter och sen var jag ännu trlöttare och huvudvärken kom starkare som alltid och jag jobbade till 15.30 innan jag fick gå hem med värk i knät igen. Plus att jag var förstörd av huvudvärken.
 
Artistlistan 

Kommentera

Publiceras ej