Eftersom jag är van vid att kroppen på alla sätt gör livet väldigt jobbigt så blev min första tanke när jag i mina smärtor från njurstenen fick beskedet att jag hade blåsljud på hjärtat att : jaha, nu kommer jag dö.
Jag hade bara Owen i tankarna.
 
Sen har jag lyckats förtränga det där men nu har jag tid tidigt på tisdag för att kolla upp det så nu är magen orolig och jag är nervös.. fast jag vet att det troligtvis inte är något alls men det känslan av att allt jävligt händer mig finns där och irriterar.
 
Artistlistan
  1. Katastrofe (3)
  2. Lindsey Stirling (1) H
  3. Laleh (2)
  4. Ida Redig (5) H
  5. Alvaro Soler (7)
  6. Melissa Horn (6)
  7. Freddy Kalas (4)
  8. Sia (8) H
  9. Astrid S (9)
  10. Mike Perry, Shy Martin (10)
  11. Markus Krunegård (11) H
  12. Jasmine Thompson (13)
  13. Papa Roach (14) H
  14. Elin Överfjord (15) H
Låtlistan 

Kommentera

Publiceras ej