Börjar jag tycka det är jobbigt med jobbet igen? Hur är det med trivseln? Den frågan lyfts efter senaste Drömligan. Jag ser att såväl Övriga arbetskompisar, som Minichefen, Chefen och Prince ligger dåligt och T-boss har legat i botten till alldeles nyss. En enda arbetskompis är bland de de 15 och det är Fröken H och hon har inte varit på jobbet på över 6 månader.
 
Värt att fundera på.
 
Har haft grisvärk i mitt knä  sen fredags, då jag fick gå hem tidigare för att det molade för mycket så halve 3 klarade jag inte mer. Fast jag har hållit tyst om det. Men nu har jag en sak till som brukar få mig att inte kunna somna, kul med variation så att man inte vet varför man inte somnar. Efter somnandet har jag sovit till 13 under helgen men igår klarade jag knappt av att hålla ögonen öppna sen ändå. Så toppformen är lite sämre än den brukar.... hm...
 
Artistlistan 
  1. Katastrofe (1)
  2. Alvaro Soler (2)
  3. Jasmine Thompson (3)
  4. Stone Sour (5) H
  5. Willy William (ny)
  6. Carla's Dreams (ny)
  7. randi (ny)
  8. Freddy Kalas (4)
  9. Metallica (ny)
  10. Ida Redig (6) H
Låtlistan 
 

Kommentera

Publiceras ej