Efter behandlingarna i december och februari så har jag gått på bara vilja och varit så trött och haft så ont större delen och jag har sagt att jag egentligen skulle behöva vara ledig en månad. Men istället har jag jobbat 18 dagar i sträck.
 
När lördagen nu var som att nån hoppat på min rygg i tmmar och söndagen bidrog med världens huvudvärk och när natten bestod av vibrationer följt av pulseringar och sen stötar rakt igenom kroppen kände jag att nu är det dags at vara hemma lite. Idag och imorgon. Ryggen är overkligt värksam även idag tyvärr och axlarna och armarna. Men  jag är ju inte hemma för att det onda tvingar mig och semester måste man ju ta så mina 18 dagar i sträck pågår ännu. Kind of.
 
Och det är ju inte dagar i sträck som är viktiga utan hur jag mår. Just nu är det för jävla smärtsamt. Surprise.
 
Artistlistan
  1. Ida Redig (1) H
  2. Johnossi (2) H
  3. Nira K (ny) H
  4. Pentatonix (8)
Låtlistan
 
 

Kommentera

Publiceras ej