Liksom häromdagen, i Drömligan, är Fröken H närvarande överallt här i Spotifylistorna också och uppenbarligen i mitt sinne.
 
Aldrig har någon varit så överlägsen som denna veckan. Även på jobbet lyssnar jag nästan bara på 2 artister just nu. Imorse, strax efter 9 hade hon skrivit (när jag nyss somnat...) om Johnossis nya album... Så fint av henne.
 
Mellan 1:an och 2:an skiljer otroligt mycket denna vecka och med sån enformig lyssning blir såklart listan kort.
 
Artislistan 
  1. Ida Redig (1) H
  2. Johnossi (2) H
  3. Jasmine Thompson (4)
  4. Orup (3)
  5. Marit Bergman (9)
  6. Alex & Sierra (5)
  7. Dead Or Alive (6)
  8. Pentatonix (10)
Låtlistan
  1. Du är kär i mig – Ida Redig (ny) H
  2. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (ny) H
  3. Alone In The Summer – Johnossi (1) H
  4. Baby, ska vi göra slut? – Ida Redig (ny) H
  5. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (2) H
  6. Indiedrottning – Orup (5)
  7. Visa vid vindens ängar – Ida Redig (ny) H
  8. Ingen kommer sörja när du dör – Ida Redig (3) H
  9. Johanna undrar om hundarna - Marit Bergman (13)
  10. Almost Lover – Jasmine Thompson (8)
  11. Weak Spots – Johnossi (ny) H
  12. Hey Kiddo – Johnossi (ny) H
  13. Hallelujah – Pentatonix (ny)
  14. I Try – Jasmine Thompson (20)
  15. Någon måste ha lagt nåt i min drink – Orup (ny)
  16. You Spin Me Round (Like a Record) – Dead Or Alive (9)
  17. Sun Goes Down - Acoustic – Jasmine Thompson (12)
  18. Little Do You Know – Alex & Sierra (4)

Kommentera

Publiceras ej