Sen igår hör jag igen, vilken skön känsla!  Sen min episka huvudvärk har jag småsnuvat och fått förkylningen utbruten och lika snabbt tillbaka till bara hosta och snorig. Det är ca 3 v nu. Bara på vår sektion är 5 st sjuka och i det öppna landskapet var vi igår 2 st. Helt sjukt!!
 
Alla faller ifrån men jag som inte borde ha några krafter alls till att knappt stå upp och allra minst klara av detta förfall står upp ännu och gör nu  min 12:e raka arbetsdag. Bara det, utan förkylning är mycket.
 
 
Nu ska vi se hur lång tid det tar efter detta är skrivet innan jag bryter sönder!
 
På jobbet blir det stora förändringar med över 10 nya varav hela 4 st till min sektion. Det blir som det blir. En av de 4 har jag pratat med innan så det är bra. Tyvärr bara tjejer - vi är bara 2 killar i öppna landskapet  - i var sin ände.  Så det hade varit kul med en kille att kanske kunna snacka med. 25-åriga tjejer har det varit nog av och de gör mig inte längre mer social.

Kommentera

Publiceras ej