Ryggvärken är rätt okey, nu är det armen som värker litegrand. Jag har nån hosta  som gör att jag nästan kräks varje gång eller får känslan av att inte få luft. Plus att jag sover dåligt, har vibrationer och ständiga stickningar i huvudet. Det är inget för veklingar det här.. Men det kunde varit värre, I guess.
 
Artistlistan 
  1. Ida Redig (1) H
  2. Johnossi (2) H
  3. Orup (6)
  4. Jasmine Thompson (3)
  5. Alex & Sierra (4)
  6. Dead Or Alive (8)
  7. Melissa Horn (9)
  8. Elliphant (5)
  9. Marit Bergman (ny)
  10. Pentatonix (10)
  11.  (11)
  12. Sia (12) H
  13. Lindsey Stirling (13) H
Låtlistan 
  1. Alone In The Summer – Johnossi (6) H
  2. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (1) H
  3. Ingen kommer sörja när du dör – Ida Redig (2) H
  4. Little Do You Know – Alex & Sierra (4)
  5. Indiedrottning – Orup (ny)
  6. Air Is Free – Johnossi (3) H
  7. Du gamla, Du fria - Bonus Track – Ida Redig (7) H
  8. Almost Lover – Jasmine Thompson (ny)
  9. You Spin Me Round (Like a Record) – Dead Or Alive (12)
  10. Could It Be – Elliphant (8)
  11. You Are My Sunshine – Jasmine Thompson (5)
  12. Sun Goes Down - Acoustic – Jasmine Thompson (ny)
  13. Johanna undrar om hundarna - Marit Bergman (ny)
  14. Ett regnigt regn – Orup (ny)
  15. Måndag - fredag – Orup (ny)
  16. Tänk om jag dog i förrgår kväll – Orup (ny)
  17. Sjung Halleluja (Och prisa Gud) – Orup (9)
  18. Natten på hotellet – Melissa Horn (ny)
  19. Hands – Johnossi (11) H
  20. I Try – Jasmine Thompson (13)

Kommentera

Publiceras ej