Jag somnade halv två och gick upp klockan fem. Huvudvärken som jag hade starkare än vanligt fyra av fem dagar förra veckan  var lugnare. Men ryggen är helt åt pipan liksom vibrationerna. Men jag gjorde mina 8 timmar på jobbet och har försökt med värme och med tennisboll massera både ryg och under fötterna på ömma punkter. Men det är bara att acceptera att den ryggsmärtan som förra veckan, vid sidan av huvudvärken, satt på utsidan av skulderbladet nu sitter på insidan och är djupare. Jag kommer inte åt den hur mycket jag än försökt. Klockan är 23.00 och jag ska väl lägga mig, ligga vaken 2-3 timmar och vrida mig av smärta innan jag hoppas på att värken håller sig borta från huvudet åtminstone när jag vaknar. Då kanske jag kan göra åtta timmar imorgon också. 
 
Uppdaterat:
 
8 timmar - my ass
 
Jag hade fortfarande lika ont i ryggen och var tröttare än jag nånsin känt mig (är fortfarande sömnig) och gav upp dagen då jag knappt kunde stå upp när jag väl gick upp 9.30. 
 
Sen jag började jobba, 9 jan, har jag sovit, helgen inräknatca 4.5 timme/natt. Och så har det ju varit sen 2014 och när jag väl sover blir det ingen djupsömn.
 
Tillbaka till dagen, jag ville inte vara hemma andra tisdagen också och tänkte att jag försöker. jag kan nog gå. det är svinkallt, och jag har svinont så jag vaknar väl under tiden. Som sagt, det gjorde jag inte men jag gjorde 5 timmars arbete ändå och får vara nöjd med det och ryggen är lite bättre just nu
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

17 Jan 2017 23:48

<3

Kommentera

Publiceras ej