Så yr och så ont i huvudet att illamåendet bara växte och jag trodde jag skulle dö. när jag väl får upp ögonen ligger jag  på ett kallt stengolv utan kläder när någon öppnar en dörr och säger : jaha, det är här du är. 
 
Så full av smärta och yrsel tänker jag att: Men då vet de i alla fall på jobbet hur jag mår så jag behöver inte tänka på det.
 
Strax innan 10 slår jag upp ögonen igen, fortfarande samma dunkande hemska värk och yrsel. Men nu ligger jag i min säng som inte är stilla. Men där går det upp för mig att det som hände innan kanske inte var på riktigt.  Jag kämpar mig upp och får på datorn för att skriva att jag inte kan jobba, går på toa och sen somnar jag igen. Hinner 
ha ytterligare en ordentlig mardröm där huvudet spelar huvud...rollen och slå upp ögonen strax innan 14.. och jag har samma huvudvärk fortfarande, samma snurrande säng och detta är så hemskt. Men nu har jag kommit fram till att detta är verklighet och inte dröm, jag behöver komma ut i köket och få mig nån sorts frukost tillbaka .. vilket känns tufft.

Kommentera

Publiceras ej