- Jag har aldrig förstått mig på .. många saker egentligen, men kläder... 
- Vadå?
- Gardinbyxor? Va fan är det? Är det sånna man har om man står och tittar ut genom fönstret länge?
- Fast du menar nog Garbadin. Det är ett sorts tyg
- Verkar mer vara ett jävla otyg. Sånt gör mig bara förbannad.
- Jaha, verkar ju onödigt, men vad mer då??
- Det var nog det mest. Men förbannad? Vad är i så fall är förbandslåda?  Ett ställe där man låser in all vrede?
- Ja, fast det heter ju inte ...
- Förbandslåda?? Är det en låda där lite mindre kända artister bor? Fan också! Jag fattar inte ord!
- Men tänk inte så mycket!
- Fan!! Förbandslåda... Är det nån låda för militärer?? Ha egna ord!!! Sno inte ord som redan finns!!
Eller, eller " Slå på stora trumman". Det gör inte folk. Nästan ingen har än stor trumma. Sluta säg så!! Om det inte är en trummis.
Eller .. vredet ? Det vredet jag känner... vad är då dörrvredet? Är det när man blir arg för att man inte får upp dörren??? 
- Nej, men det är ...
- Eller den där salladen som mamma gör: Min morsas sallad. Så fanns den i affären!!!! Jag ringde mamma och frågade men hon fattade inte alls. Får man göra så???
- Men du fattar ju inte..
- Du lyssnar ju inte .. jag får fan krubb av detta.
- Krupp.
- Tack för samtalet.
- Det är du som ska tacka.
 
 Artistlistan
  1. Jasmine Thompson (1)
  2. System Of A Down (ny) H
  3. Volbeat (2)
  4. ItaloBrothers (ny)
  5. Lars Winnerbäck (6)
  6. Backstreet Boys (7)
  7. Clean Bandit (ny)
  8. Alan Walker (ny) H
  9. Metallica (11)
  10. Ida Redig (4) H
  11. Sia (ny) H
  12. Alok,Bruno Martini,Zeeba (ny)
  13. Cartoons (9)
  14. Syster Sol (10) H
  15. Nickelback (5)
  16. Brad Paisley (5)
Låtlistan 
  1. Old Friends – Jasmine Thompson (1)
  2. Lola Montez – Volbeat (2)
  3. Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) – Clean Bandit (ny)
  4. Alone – Alan Walker (ny) H
  5. Stamp on the Ground - Radio Edit – ItaloBrothers (ny)
  6. Lonely Day – System Of A Down (ny) H
  7. Someone's Somebody – Jasmine Thompson (11)
  8. Love Somebody – Backstreet Boys (6)
  9. Ingen kommer sörja när du dör – Ida Redig (4) H
  10. Battleship Chains – Volbeat (3)
  11. Now That We're Dead – Metallica (ny)
  12. Cheap Thrills – Sia (ny) H
  13. Hear Me Now – Alok, Bruno Martini, Zeeba (ny)
  14. Spiders – System Of A Down (ny) H
  15. Toxicity – System Of A Down (ny) H
  16. Radio/Video – System Of A Down (ny) H
  17. Granit och morän – Lars Winnerbäck (8)
  18. Boom - Video Edit – ItaloBrothers (9)
  19. Sleep When We're Dead - Video Edit – ItaloBrothers (10)
  20. Hjärter Dams sista sång – Lars Winnerbäck (12)
 

Kommentera

Publiceras ej