Även idag, kraftig huvudvärk och det har varit i snitt varannan dag senaste veckan som jag varit helt under isen. Till skillnad mot övriga dagar i livet där jag bara är under isen.
 
Imorgon är det en dag som jag inte upplevt sen jag blev extra dålig och jag  tänker bara på en sak åt gången. Det blir jobbigt både pga hur jag mår och rent känslomässigt och det kommer vara en utmaning för mig.
 
Först får jag hoppas att jag mår bättre än just nu för annars faller hela dagen. Sen måste jag ta mig till jobbet. Sen ska jag på behandling, direkt efter det ska vi till Landvetter och vinka av pappa som vi ser för sista gången på ett bra tag, då han flyttar till andra sidan jorden.. och som inte det var jobbigt nog så har jag då alltså just varit på behandling och kommer vara på en stor dlygplats med massa människor, vilket jag ju har svårt med pga yrsel och huvudvärk ocxh nervskador och fan och hans moster. 
 
Sen direkt till Arenan och ännu mer folk, höjder och obehag - innan vi ska hem och se fotboll hemma. Bror och jag.
 
Jag vet inte hur dagen kommer gå, jag kommer ha det tufft på alla sätt. 

Kommentera

Publiceras ej