Känns som jag balanserar på gränsen mest hela tiden och idag sa kroppen ifrån, rent orkesmässigt. Jag lyssnar oftast inte på den men idag var jag tvungen. Klockan är 13.30 och det känns fortfarande inte som jag är vaken. Svårt att ha ögonen öppna och bara råtrött överallt - så jag var tvungen att stanna hemma idag. Pressa kroppen går bara till en viss gräns (och sen väldigt mycket mer  - om man är jag). Men idag behövde den helt klart vara hemma.
 
Artistlistan
  1. Volbeat (1)
  2. Jasmine Thompson (ny)
  3. Brad Paisley (2)
  4. Ida Redig (3) H
  5. Nickelback (4)
  6. Backstreet Boys (ny)
  7. OneRepublic (6)
  8. Cartoons (ny)
  9. Metallica (ny)
  10. Rachel Platten (5) H
  11. Toni Braxton (7)
  12. Syster Sol (12) H
Låtlistan 
  1. Old Friends – Jasmine Thompson (ny)
  2. Lola Montez – Volbeat (2)
  3. Battleship Chains – Volbeat (1)
  4. Ingen kommer sörja när du dör – Ida Redig (4) H
  5. Whiskey Lullaby – Brad Paisley, Alison Krauss (3)
  6. Someday – Nickelback (5)
  7. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (6) H
  8. She's Everything – Brad Paisley (7)
  9. Apologize – Timbaland, OneRepublic (9)
  10. Straight Through My Heart – Backstreet Boys (ny)
  11. Love Somebody – Backstreet Boys (ny)
  12. Hold Me – Cartoons (ny)
  13. Kärleksrevolt! – Syster Sol (ny) H
  14. Wherever I May Roam – Metallica (ny)
  15. Fight Song – Rachel Platten (8) H
  16. If Everyone Cared – Nickelback (11)
  17. Savin' Me – Nickelback (12)
  18. Far Away – Nickelback (13)
  19. Dying to See Her – Brad Paisley (14)
  20. Unbreak My Heart – Toni Braxton (15)

Kommentera

Publiceras ej