Dating
 
Jag är ett snille som umgås  med vänner och vanilj. ser på film och seriemördare. Sport är också ett stort fel i mitt liv. Eftersom jag ändå inte kan lova om nätterna kan vi ha mycket sex. Men skrik inte för mycket så grannarna stör.
Då blir det svårt att fisa upp sig dagen efter.
 
Jag har mörkt lår, mina ögon och är väl tränad.
 
Jag har svamlat på arbetet i över 25 år och har en labil ekonomi.
 
Vill du vara mig kan du skriva till mina osocial medier som inte kan hämnas, tyvärr.
 
Jag har ugn, bara halvvägs till 50. Är 45 lämpligen. Är garnkär men vill inte ha några.
 
Djur: Har knappt hund innan men en folder tog ut hans rätt.
Är  sedd för katter så det går inte eller.
 
Du får se ut om du vill , men dra upp gardinerna först. Jag har inga typiska drag jag gillar. Förutom dött hår. Då stängs ett hopp i mig .
 
Det var kallt!

Kommentera

Publiceras ej